Benvinguts al meu blog!

Benvolguts tots:

Us dono la benvinguda al meu nou blog “AVUI TAMPOC TRAURÉ LA POLS”, que he creat seguint els consells d’un parell d’amics que m’han ajudat a decidir-me (gràcies, amics!). La idea és que sigui un cabasset per anar-hi deixant els meus MICROCONTES, per tal que estiguin tots ben recollits i els pugueu trobar fàcilment. De tant en tant, també hi desaré alguna altra andròmina, més que res perquè no us avorriu.

Sigueu benèvols: és un blog d’allò que en diuen “en construcció”, malgrat que el paleta és inexpert i no sap si les parets li sortiran rectes. S’accepten suggeriments, consells i estirades d’orelles (fluixetes, si pot ser).

Sou ben lliures d’entrar-hi, passejar, comentar i compartir amb qui vulgueu. De fet, us prego que ho feu. Crec que hi he posat tots els botonets necessaris; si no, digueu-m’ho.

I de moment res més. Aquí ens trobarem, tot i que no sé on arribarem. El que tinc clar és que, avui, tampoc trauré la pols. 😛

Quant a davidabadú

Vet aquí algú que aspirava a príncep blau i va acabar fent de granota. Que anava per matemàtic i va acabar triant Lletres. Que adorava la literatura i va estudiar llengua. Aquest sóc jo, tècnicament parlant. Escriptor d'interiors, adreçador d'idees, paleta de la llengua i flagell de la mala ortografia. Filòleg i somiatruites. Poca cosa, sí, però ben dita.
Aquesta entrada ha esta publicada en Inclassificables. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

9 respostes a Benvinguts al meu blog!

  1. M. ha dit:

    T’has deixat de comentar que ets el pitjor crític de tu mateix, nen…

  2. Josep M. Sansalvador ha dit:

    Benvingut a la blogosfera!

  3. Roger ha dit:

    Jo encara diria més que el Sansa: benvingut a la blogosfera, David! 😉

  4. Gonzalo ha dit:

    Será un placer leerte.
    Un abrazo

  5. Dolors Simó ha dit:

    Enhorabona i molta sort, David. T’observaré de prop, i aniré prenent notes per quan jo també em decideixi a fer el pas. Endavant les atxes… literàries!

Deixa un comentari

