Microconte per a nens que van deixar de ser-ho

“A les meves nines no els agrada el soroll. Per això, quan ve el papa, em tanco a l’armari amb elles. És perquè, si el papa crida, les nines s’espanten. Jo les poso a dormir a sobre els jerseis perquè tanquin els ulls, i els tapo les orelles amb cotonets o els canto fluixet alguna cançó que m’invento. Mentre estic amb les meves nines tancada a l’armari sé que no tindran por encara que estiguem a les fosques una estona, perquè al final, quan el papa ja no crida i s’acaben els cops, la mama sempre obre la porta i em diu:

-Ja està, princesa, ja podeu sortir.

Llavors entra la llum, i jo poso dretes les nines perquè obrin aquells ulls tan negres i grossos que tenen i vegin la mama somrient. Però jo crec que les nines en realitat són cegues, perquè, si no, ja m’haurien preguntat per què la mama té els ulls plorosos i li raja sang del nas.”

Quant a davidabadú

Vet aquí algú que aspirava a príncep blau i va acabar fent de granota. Que anava per matemàtic i va acabar triant Lletres. Que adorava la literatura i va estudiar llengua. Aquest sóc jo, tècnicament parlant. Escriptor d'interiors, adreçador d'idees, paleta de la llengua i flagell de la mala ortografia. Filòleg i somiatruites. Poca cosa, sí, però ben dita.
Aquesta entrada s'ha publicat en Microcontes i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Microconte per a nens que van deixar de ser-ho

  1. Maria ha dit:

    Amb quatre línies, com aquell qui diu, aconsegueixes el doble efecte. El de l’admiració per l’enginy i el de la repulsió pel contingut. No és possible quedar-se indiferent amb unconte com aquest. Diria que, fins ara, dels millors. Que bo, que bo..

Deixa un comentari

