MICROCONTE PER A NENS QUE LLEPEN.

“La vaig mirar de fit a fit. Els meus ulls es reflectien en els seus com en un abeurador en calma. La Cristina tenia una cara tan dolça, i una pell tan blanca i suau…! Jo l’adorava, amb aquella adoració submisa de qui se sent lligat a l’altre per una corretja d’amor incondicional. I ella es deixava estimar.

No perdia l’ocasió d’acostar els meus llavis als seus, de percebre’n la tebior a través dels pèls eriçats del bigoti. Era tal el desfici, que la meva llengua, com un projectil ensalivat, s’obria pas entre les dents i se li abraonava sense reserves. Desbordat de passió, li llepava la boca, el nas, les parpelles… Ella reia, enjogassada i feliç, mentre s’eixugava amb la samarreta, i després ens rebolcàvem per la catifa com autèntics animals. No podia haver-hi amor més immens.

Feia tres anys que vivíem junts. Era una relació íntima i sincera, mescla perfecta d’entrega i devoció. Hauria mossegat per ella. Fins i tot hauria menjat peix per ella. I és que la Cristina sabia conquistar-me com només les dones saben fer-ho. Ningú em gratava les orelles com ella. Ningú em passava la mà pel llom com ella. A més, em treia a passejar dos cops al dia. Què més podia demanar?

Sense cap mena de dubte, jo era el gos de la seva vida, i me’n sentia cofoi.”

1376429_375304855935841_1277266721_n

Quant a davidabadú

Vet aquí algú que aspirava a príncep blau i va acabar fent de granota. Que anava per matemàtic i va acabar triant Lletres. Que adorava la literatura i va estudiar llengua. Aquest sóc jo, tècnicament parlant. Escriptor d'interiors, adreçador d'idees, paleta de la llengua i flagell de la mala ortografia. Filòleg i somiatruites. Poca cosa, sí, però ben dita.
Aquesta entrada s'ha publicat en Microcontes i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

